Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie

ul. Wyszyńskiego 70/126, 42-200 Częstochowa

Text:

ZAPROSZENIE – „Marketing bezpośredni w krótkich łańcuchach dostaw żywności”.

Udostępnij

Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie zaprasza rolników, przedsiębiorców, przetwórców żywności, członków Grup Operacyjnych EPI, pszczelarzy i inne osoby zainteresowane wdrażaniem innowacji w rolnictwie w ramach operacji pn.

„Marketing bezpośredni w krótkich łańcuchach dostaw żywności”

warsztat odbędzie się w dniu 18.10.2025 r.
w kooperatywie „Spiżarnia Lokalne Pożywienie” przy ul. Mielczarskiego 1/3 w Częstochowie (za Katedrą),

konferencja w dniu 26.11.2025 r.
w Mikołowie
Hotel AGRO ul. Gliwicka 85

Celem operacji jest przekazanie wiedzy nt. marketingu bezpośredniego dostosowanego do potrzeb rolnika, który sprzedaje swoje produkty w sklepie stacjonarnym lub na targowisku w ramach RHD, działalności MLO lub sprzedaży bezpośredniej.

Wypełnione karty zgłoszenia (do pobrania):

KARTA ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W OPERACJI – Warsztaty – 18.10.2025 r. 
KARTA ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W OPERACJI – Konferencja – 26.11.2025 r.

należy przesyłać w formie papierowej lub elektronicznej na adres:

  • Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie, ul. Wyszyńskiego 70/126, 42-200 Częstochowa
  • lub w formie skanu na adres: r.rosiek@odr.net.pl,

Zgłoszenia będą przyjmowane do 16.10.2025 r. na warsztaty, 19.11.2025 r. na konferencję.

Osoby, które zakwalifikują się do udziału w szkoleniu, otrzymają potwierdzenie na adres e-mailowy lub numer telefonu wskazany w karcie zgłoszenia uczestnictwa.
Organizator zastrzega sobie możliwość wyboru uczestników spośród zgłoszonych osób.

Osoby do kontaktu:

Renata Rosiek tel.  509 681 066 e-mail: r.rosiek@odr.net.pl

Udział w operacji jest bezpłatny

Marketing bezpośredni w Krótkich Łańcuchach Dostaw Żywności

warsztaty w dniu 18.10.2025 r.
w Częstochowie ul. Mielczarskiego 1/3

Program warsztatów:

12:00 Rozpoczęcie warsztatu

Zapoznanie z uczestnikami warsztatu, zasady współpracy, cel- korzyści szkolenia

13:10- 13:45 Omówienie stoiska nr 1 

  1. Estetyka stoisk- czystość, ekspozycja (meble)
  2. Czytelność, dostępność ekspozycji dla klienta wysokość, łatwość dostępu
  3. Oznaczenia etykiet produktów-czytelność, atrakcyjność wizualna
  4. Oznaczenia cenowe czytelność
  5. Degustacje produktów
  6. Obsługa klienta
  7. Płatności- karta, blik
  8. Podsumowanie i omówienie możliwości wprowadzania zmian

13:45- 13:55 Przerwa

13:55- 15:00 Omówienie stoiska nr 2

  1. Estetyka stoisk- czystość, ekspozycja (meble)
  2. Czytelność, dostępność ekspozycji dla klienta wysokość , łatwość dostępu
  3. Oznaczenia etykiet produktów-czytelność, atrakcyjność wizualna
  4. Oznaczenia cenowe czytelność
  5. Degustacje produktów
  6. Obsługa klienta
  7. Płatności- karta, blik
  8. Podsumowanie i omówienie możliwości wprowadzania zmian

15:00- 15:30 Przerwa obiadowa

15:30- 16:40 Omówienie stoiska nr 3

  1. Estetyka stoisk- czystość, ekspozycja (meble)
  2. Czytelność, dostępność ekspozycji dla klienta wysokość , łatwość dostępu
  3. Oznaczenia etykiet produktów-czytelność, atrakcyjność wizualna
  4. Oznaczenia cenowe czytelność
  5. Degustacje produktów
  6. Obsługa klienta
  7. Płatności- karta, blik
  8. Podsumowanie i omówienie możliwości wprowadzania zmian

16:40- 17:00 Podsumowanie warsztatu

Program Warsztatów Marketing bezpośredni w Krótkich Łańcuchach Dostaw Żywności – do pobrania

Marketing bezpośredni w Krótkich Łańcuchach Dostaw Żywności


konferencja w dniu 26.11.2025 r. w Mikołowie
Hotel AGRO ul. Gliwicka 85

Program konferencji:

 

08:30- 09:00 Rejestracja
09:00- 09:10 Otwarcie konferencji
09:10- 10:00 Definicja merchandisingu, korzyści stosowania merchandisingu, ćwiczenie z podziałem na grupy.
10:00 – 10:35 Strategia marketingowa
Jakie narzędzia pozwalają poszerzyć grupę klientów i jaką dają korzyść.

10:35- 10:45 przerwa kawowa

10:45- 11:20 Dyscyplina biznesowa i transparentność transakcji
Co oznacza transparentność transakcji (waga, kasa, paragon, reklamacja, zachowanie wobec klienta)
11:20- 12:00 Zasady ekspozycji produktów, ćwiczenie z podziałem na grupy

12:00- 12:10 przerwa kawowa

12:10- 12:45 Psychologia zachowania klienta
12:45- 13:30  Trudny klient

13:30- 14:10 przerwa obiadowa

14:10- 15:00 Aktywna sprzedaż- korzyści i straty jakie nam daje
15:00- 15:45 Dobry i zły sprzedawca- ćwiczenie z podziałem na grupy

15:45- 15:55 przerwa kawowa

15:55- 16:30  Grupa czy pojedynczy sprzedawca, siła sprzedażowa
16:30- 16:45 Pytania
16:45- 18:15 Fotografia produktowa i prowadzenie social mediów
18:15- 18:30 Pytania, podsumowanie i zakończenie Konferencji

18:30 Kolacja

Program Konferencji Marketing bezpośredni w Krótkich Łańcuchach Dostaw Żywności – do pobrania

Przewijanie do góry